O nas

A więc udało Ci się. Trafiłeś. Pomimo nieprzychylnych wiatrów, sztormów, burz i huraganów. Udało się i obrałeś właściwy kierunek. Znalazłeś się w tym miejscu. Na naszym statku. Siedzisz w wygodnym fotelu w kajucie GameVision.

A może trafiłeś tu przypadkiem i nie wiesz właściwie w jakim celu ?

Już tłumaczę.

Po pierwsze, na tej łajbie jest dwóch kapitanów:

Hubert Knochowski

Hubert Knochowski

Aktywny wolny strzelec do zadań specjalnych z dziedziny sztuk wizualnych i nie tylko. Proaktywny do przesady. Solidny, odważny perfekcjonista. Ambitny, błyskotliwy i odpowiedzialny. Kreatywny entuzjasta idei. KO-MU-NI-KA-TY-WNY ekstrawertyk, pełen pasji do tworzenia czegoś z ____ .

Patryk Witkowski

Patryk Witkowski

Zamiast stać i patrzeć jak wszyscy obmyślają różne plany wole sprawdzić je wszystkie w praktyce. Jestem alegorią Syzyfa z tą różnicą, że jestem w stanie dopiąć każde zadanie do końca.

 

Okręt na którym się znajdujesz nosi nazwę - GameVision. Jest to miejsce, w którym przede wszystkim znajdziesz niezbędne informacje pomocne podczas projektowania gier wideo.

Przykuliśmy Twoją uwagę?

Więc teraz idzie pod młot gwóźdź programu!

Pomożemy Ci napisać wciągającą fabułę, oraz zaprojektować unikalną mechanikę. Pokażemy Ci cały proces powstawania gry od myśli przez papier do komputera, oraz wytknieny często popełniane błędy podczas produkcji.

Lecz to nie cały ekshibionizm jaki będzie się wyczyniać w ramach tego bloga. Chcemy aby GameVision był miejscem przede wszystkim kreatywnym i pełnym. Nie chcemy Cię zostawić z informacyjnymi lukami.
 
Naszym celem jest stworzenie miejsca dla każdego, kto jest (bądź chce być) związany z branżą Game Development’u.
Miejsca, w którym odnajdzie się zarówno osoba początkująca,  jak i nie znudzi się ktoś po fachu. Dlatego w ramach bloga poczynimy również treść różną od GameDev’u lecz z nim powiązaną, a wszystko podzielimy w poniższe kategorie:

Zarządzanie projektem

Tak ten świat stworzony jest, że praca nad grą, to gra zespołowa. Dlatego niezbędna jest wiedza na temat tego jak skutecznie pracować w zespole i nim zarządzać.

Biznes

Każda gra jest tworzona po to aby się sprzedać i na siebie zarobić. Poruszymy tutaj istote kwestie związane ze sprzedażą gry, oraz kruczki prawne jakie obowiązują w naszym polskim prawie. Nie zabraknie również informacji odnośnie prowadzenia własnej działalności i studia produkcyjnego.

Marketing

Skoro gra ma się sprzedać, to musi mieć do kogo się sprzedać. W ramach tej kategorii omówimy kwestie związane z prowadzeniem kampanii marketingowej dla własnej gry.

Rozwój

Chcemy również was motywować, nastrajać i inspirować. Pobudzać do działania. Dlatego w tym dziale znajdą się wpisy poświęcone samorozwoju. Poza tym znajdą się tutaj również wpisy poświęcone zwiększaniu własnej produktywności oraz pomysłowości.

Jak widzisz będzie dużo i będzie się działo. Poza samą wiedzą teoretyczną z projektowania gier skupimy się również na podstawach concept artu, rysunku, oraz obsługi niezbędnego oprogramowania do pracy. Ugryziemy programowania i złapiemy byczy trend w biznesie za rogi.

Będzie kreatywnie i będzie inspirująco, będzie konkretny misz-masz!

Zmotywujemy Cię i zainspirujemy do kreatywnego działania w branży Game Development’u.

Kto wie, może w przyszłości powstanie na fundamentach tego bloga prawdziwy polski portal zrzeszający ludzi z pasją do tworzenia gier komputerowych. Lecz to póki co, tylko nasze spekulacje i skromne, ciche marzenia. 😉

BO BEZ CIEBIE NAM SIĘ NIE UDA!

Dlatego jeśli cenisz naszą pracę, zasubskrybuj nas na newsletterze i polub na facebook’u. Pokaż nam, że to co robimy ma sens i że cenisz sobie naszą pracę.

Zapisz się do naszego GAME TEAMU!

Zapisz się na nasz newslsetter i bądź z nami na bieżąco oraz uaktywnij sobie dostęp do darmowych materiałów

Czy wyrażasz zgodę na dostawanie od nas dodatkowych materiałów na swój adres mailowy?